среда, 10 апреля 2013 г.

перша нагорода

Що таке мрія, кожен розуміє по – своєму, адже кожен з нас – індивідуальність, що має власні інтереси та уподобання. 
«Верьте в мечту, у нее есть приятная особенность – сбываться !»
 Важко виділити одну окрему мрію, яку я б вважала найголовнішою. Для мене важливим є моє майбутнє життя. І, звісно, я прагну про достаток, люблячу сім`ю та вірних друзів. Я хотіла би жити в доброті і ніколи не сумувати, подорожувати і пізнавати світ. 
Мрії – збуваються!!! У мене є усе про, що я мрію : і достаток, і любляча сімя і вірні друзі, спілкування з якими, приносить задоволення. 
«Людина з друзями – степ із квітами, а людина без друзів – жменя попелу». 
А ось і моя перша нагорода від моєї подруги Тетяни Кущук автора блогу «Спокушаюча книгою».
Я дякую Тетяні Кущук за золоте серце, за уміння відчувати іншу людину, за допомогу у важкі хвилини і уміння радіти успіхам інших людей,а особливо нас новачків – блогерів.

Умови нагороди : 
1. Подякувати того, хто нагородив в своєму блозі.. 
2. Цю винагороду необхідно передати 8 блогам, в яких менше 200 постійних читачів 
3. Зайти до них в блог і нагородити. 
4. Відповісти на 3 "мрійливих" питання. 
5. Самій придумати 3 питання. 

Отже питання на які я повинна дати відповідь : 

1. А вы мечтали стать блогером? 
я не мала уяви, що це таке БЛОГ , як до нього підійти, як з ним працювати, але завдяки "строгой" учительнице:-) у мене все вийшло і здається «переведуть у старші класи» :)
2. Вы готовы тратить свое драгоценное время, раз решили вести блог? 
Так, я готова тратити свій час, аби займатися блогом. Тому що відкрила для себе невідомий блогерський світ. А світ то цей безмежний. 
3. Что блог может дать именно вам и какие планы у вас на 2013 относительно вашего блог? 
В першу чергу це віртуальні друзі з якими буду спілкуватися та радіти новими досягненнями та нагородами, і звичайно хочеться рости. 

Мої запитання : 
- Як Ви гадаєте, про що мріє блогер - початківець ? 
- На вашу думку "строгая" учительница:-) пишається своїми учнями ? 
- Ви вірите в те, що мріяти ніколи не пізно. 

Номінанти: 
                                     МРІЙ, ПОКА ТВОЯ МРІЯ НЕ ЗБУДЕТЬСЯ,,,,,,,,

9 комментариев:

  1. Наталочка, я думаю недаремно батьки більше люблять тих дітей, які їм більше приносять клопоту:-) Ти ж пам"ятаєш своє "бу-бу-бу"?))) А вийшов такий чудовий лабіринтик! НІКОЛИ не бійся мріяти! Ніколи не опускай руки! Завжди тягнись до успішних людей! Ти - супер! Пам"ятай про це!
    І ще: саме задля вас, моїх "похресниць" і була придумана ця нагорода. Десятки парусників вже пливуть у світ блогосфери:-)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за теплі слова, але я і гадки не мала що Блог мене так затягне. Мені так кортить хоч на кілька хвилинок заглянути у цей світ...... і це все завдяки "строгой" учительнице, яка надихнула мене на цю працю. І знову переконалася, що все залежить від учителя. ДЯКУЮ ВАМ.

      Удалить
  2. Перша наша зустріч відбулась восени минулого року, пам'ятаєте? Тоді я щиро раділа, що зустріла ще одного однодумця. Потім стався тренінг... Після отих Ваших "бу-бу-бу" (як сказала Спокусниця), я подумала, перше моє враження оманливе....Та ні, виявляється, що очі бояться, а руки роблять! МОЛОДЕЦЬ! Вітаю з першою та, сподіваюсь, не останньою нагородою.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Памятаю і першу зустріч і другу. І надіюся, що Ваше враження про мене не буде негативне в подальшому. Обіцяю "бу - бу - бу" більше не почуєте, і сподіваюся на позитивну роботу в майбутньому.

      Удалить
  3. Вітаю з нагородою! Нехай всі Ваші мрії збуваються! Але не живіть мріями. Просто перетворюйте їх у реальність!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую, але позитивна мрія і невгамовне бажання її виконати означає, що мрія здійсниться!

      Удалить
  4. Дякуємо за нагороду. Попутного вітру вашому блогові.

    ОтветитьУдалить
  5. Велике спасибі за нагороду!Нам дуже приємно!

    ОтветитьУдалить